Mapy topograficzne z lat 50-tych i 70-tych, w skali 1:25 000

1. Odcinek od Lisowa (od obecnej DK20) do Jez. Dłusko. Po lewej stronie brak jeszcze powstałej w latach 70-tych jezdni obecnej DW142. W Starzycach widać przygotowane zjazdy i wjazdy dla węzła Nörenberg.

2. Odcinek od Jez. Dłusko do Węgorzynka. Przy krawędzi mapy widać fragment przygotowanego terenu pod węzeł Piepstock.

3. Odcinek od Węgorzynka do Sulic k. Węgorzyna. Przy prawej krawędzi mapy zaznaczono niedokończony wiadukt autostrady nad lokalną drogą.

4. Odcinek od Sulic do Ustoku k. Zagozdu.

5. Odcinek od Zagozdu do Zarańska. W obu miejscowościach widoczne uformowania dla węzłów Dramburg i Saranzig.

6. Odcinek od Zarańska poza drogę Złocieniec - Gronowo - Ostrowice. Widać przygotowane nasypy dla wiaduktu tej drogi nad berlinką.

7. Odcinek od Warniłęgu do Kluczewa.

8. Odcinek od Gwiazdowa (błędnie podpisany jako Gniazdowo) do Barwic (do szosy DW172).

9. Fragment mapy topograficznej z zaznaczonym przebiegiem berlinki w okolicy Jez. Wielatowo. Po prawej stronie widać odbicie berlinki w stronę Szczecinka.

10. Odcinek od Starego Wierzchowa do okolic Białego Dworu k. Białego Boru.

11. Odcinek w okolicy Białego Dworu.

12. Odcinek od Węglewa do Miłocic.

13. Odcinek od Skwieraw (od przedwojennej granicy) do północno-zachodniego brzegu Jez. Lubiszewskiego k. Zdrojów (gdzie znajdował się autostradowy obóz pracy dla Żydów).

14. Odcinek od północno-wschodniego brzegu Jez. Lubiszewskiego do obecnej DK20, na zachód od Kornego.

15. Odcinek od DK20 do osady Glinki koło Gostomia.

16. Odcinek od Glinek do Kucborowa koło Stężycy.

<<<powrót do strony z mapami

strona główna