Berlinka od węzła Elbląg-Zachód do obecnego zjazdu na DK54

1. Wjazd na węzeł Elbląg-Zachód {przed wojną Elbing-West} od strony Gdańska. 2. Wiadukt ulicy Skrzydlatej nad berlinką - obwodnicą Elbląga dla (obecnie) DK7 i DK22.
3. Wjazd na węzeł Elbląg-Wschód {Elbing-Ost}. 4. Zaczynają się dwie jezdnie.
5. Prawy pas to zjazd w kierunku Warszawy, lewa droga na Braniewo. 6. Na wprost hałda piasku. Trzeba zjechać na lewą jezdnię. 
7. Wiadukt nad ulicą Pasłęcką (DK7) po lewej stronie. 8. Bliżej wiaduktu.
9. I tuż przed nim. 10.W tle wiadukt nad ulicą Grunwaldzką.
11. Przejazd przez wiadukt. 12. Kawałek dalej znajduje się wiadukt do Gronowa Górnego.
 13. Przepust nad rzeczką (Burzanką) prowadzącą do Jez. Drużno. Niektóre mosty budowano tylko na szerokość jednej jezdni. 14. Węzeł koło Pomorskiej wsi {Pomehrendorf}, zjazd na DW509.
15. Następny wiadukt lokalnej drogi, kawałek dalej. 16. I kolejny. Wiadukty występują na elbląskiej berlince co chwilę.
17. Wiadukt drogi lokalnej Kamiennik Wlk. - Pomorska Wieś, z dorobionym zjazdem. 18. Wiadukt lokalnej drogi z Milejewa do Młynar z dorobionym po wojnie zjazdem (z jednej tylko strony).
19. Węzeł koło Błudowa {Frauenburg}, zjazd na DW505. 20. Zjazd na rampę kolejową niedaleko obecnego zjazdu na DK54.
21. Rampa kolejowa, obecnie wykorzystywana przez firmę spedycyjną. 22. Węzeł koło Chruściela {Tiedmannsdorf}, zjazd na DK54 i DW506. W tle wiadukt i początek drugiej jezdni.
23. W 1995 r. DK22 z Elbląga do obecnej DK54 i właśnie DK54 były drogą krajową nr 508. 24. Zjazdy.
25. W tle koniec drugiej jezdni.

strona główna

powrót do strony z screenshotami